Vinderup Fitness har kørt udendørs Holdtræning siden mandag d. 4. maj.

Vi har fra mandag d. 8. juni mulighed for indendørs træning men fortsætter dog udendørs træning på hold så vidt muligt.

Håber vejret er med os de fleste dage, lidt regn kan vi nok også klare bare vi er i gang sammen og dog stadig med afstand.

Hvis det regner er det en god ide at tage indendørs sko med og vi kan gå indenfor – Husk også din egen måtte.

Holdplan i august – forbehold for ændringer. Se online booking.

Mandag  :

Tabata kl. 8.00  og    kl. 18.30

Kondi & Styrke kl. 17.00 – D. 17/8 og d. 24/8

Cycling kl. 19.30 – start d. 17/8

Tirsdag  :

Seniorhold starter først d. 1-9  kl. 8.30

Tabata kl. 17.00

Crossdance/Zumba Mix start d. 18. august kl. 18.30

Onsdag :

Cycling kl. 8.00

Tabata kl. 17.00 kun d. 5/8 og d. 12/8

Torsdag :

Seniorhold stater først d. 3/9 kl. 9.00

Go´Røv & Sixpack kl. 18.30

Fredag :

Bodyfit/Bootcamp allround kl. 8.00

 

Der vil være op til 12-14 deltagere på holdene. Minimum 7-8 deltagere for holdstart.

Det vil stadig holdes udendørs medmindre det styrter ned, så skal du have indendørs sko med og vi vil kunne lave timen indenfor.

I august måned kan du opgradere dit medlemskab med 100 kr., hvis du har PBS og dermed få fri holdtræning. Husk Cycling er GRATIS med i dit PBS medlemskab.

I August kan man også afregne enkelt billetter á 40 kr. – Til sæsonstart d. 1. september er det 50 kr. pr. hold ved enkelt betaling.

Glæder mig til at se jer 

Der er flere retningslinjer fra Sundhedsmyndighederne der skal overholdes ved udendørs fitness – så hvis du ønsker at deltage læs dette godt igennem :

• Der holdes en afstand på ca. 2 meter til andre personer så vidt muligt.

• Som deltager skal man være særlig opmærksom på håndhygiejne – der opstilles håndsprit til brug.

• Host eller nys sker i albuen eller i et papirlommetørklæde

• Man skal holde sig hjemme, hvis man ikke føler sig tilpas i det hele taget og har symptomer som fx feber, hoste,
muskelømhed (medmindre det skyldes for lidt træning på det sidste) – og gå straks hjem selv ved milde symptomer

• Betragtes man af sundhedsstyrelsen for at være i risikogruppen bør man ikke deltage.

• Man skal møde omklædt – udendørs sko og kan ikke benytte omklædningsrum.

• Du skal selv medbringe din egen måtte. Har du ikke det, så evt. et gammelt tæppe, stort badehåndklæde som du kan bruge til underlag.

• Hvis der benyttes udstyr i forbindelse med holdtræningen, skal det sprittes af efter endt brug. Har du evt. selv lidt udstyr må du gerne tage det med.