Vinderup Fitness starter nu udendørs Holdtræning fra mandag d. 4. maj.
Vi kan ikke vente længere og må gerne åbne op for udendørs træning, og flere trænger til at få lidt styrke og opstramning, energi m.m.
Derfor prøver vi så småt at starte nogle enkelte hold op ude i gården ved indgangen til holdsalen.

Håber vejret er med os de fleste dage, lidt regn kan vi nok også klare bare vi er i gang sammen og dog med afstand.

Næste uge –  ser således ud : 

Uge 21 :

Mandag d. 18-5 :

Tabata kl. 8.00  og    kl. 10.00    og kl. 17.15  og    kl. 18.30

Cycling kl. 16.00

Tirsdag d. 19-5 :

Bootcamp Allround kl. 15.45

Tabata kl. 17.00

Crossdance/Zumba kl. 18.30

Onsdag d. 20-5

Cycling kl. 8.00

Tabata kl. 17.00

Crossdance  kl. 18.30

Torsdag d. 21-5 – Kristi Himmelfartsdag

Go´Røv og Sixpack kl. 10.00  og kl. 13.30

Fredag d. 22-5

Bootcamp allround kl. 9.00

Online Booking er klar. Der er lavet venteliste til max. 8, så hvis du gerne ville have været med, meld dig til alligevel på venteliste, så kan jeg se behovet er der måske for et ekstra hold og oprette det næste uge.
Der må dog kun være 9 deltagere…

Gratis adgang for de fleste da, der er nogle der har fx. hold tilgode m.m.
Der er også gratis adgang til de der har ladet deres PBS kørt videre i støtte, så det er bare afsted, hvis du skulle have lyst – også selvom du ikke har været på hold før.
Ellers kan man også afregne enkelt billetter á 40 kr.
Glæder mig til at se jer igen

Der er flere retningslinjer fra Sundhedsmyndighederne der skal overholdes ved udendørs fitness – så hvis du ønsker at deltage læs dette godt igennem :

• Der kan være max. 10 på et hold (inkl. instruktør)

• Der holdes en afstand på 2 meter til andre personer

• Som deltager skal man være særlig opmærksom på håndhygiejne – der opstilles håndsprit til brug.

• Host eller nys sker i albuen eller i et papirlommetørklæde

• Man skal holde sig hjemme, hvis man ikke føler sig tilpas i det hele taget og har symptomer som fx feber, hoste,
muskelømhed (medmindre det skyldes for lidt træning på det sidste) – og gå straks hjem selv ved milde symptomer

• Betragtes man af sundhedsstyrelsen for at være i risikogruppen bør man ikke deltage.

• Man skal møde omklædt – udendørs sko og kan ikke benytte omklædningsrum.

• Du skal selv medbringe din egen måtte. Har du ikke det, så evt. et gammelt tæppe, stort badehåndklæde som du kan bruge til underlag.

• Hvis der benyttes udstyr i forbindelse med holdtræningen, skal det sprittes af efter endt brug. Har du evt. selv lidt udstyr må du gerne tage det med.