Hold Sæson 6/1 – 30/4- 2020

15 ugers sæson – % uge 7 og 1 dag i påske.

Mandag

Kl. 8.00 Tabata – Dorte/Ulla

Styrketræning og kondition i arbejdsintervaller på 20 sek. og pause i 10 sek. Der benyttes egen vægt, håndvægte, bolde, elastikker, stænger m.m. – alle kan være med uanset begynder eller øvet. En time med fart på og sved på panden.

Kl. 17.00 Cycling – Ulla For alle der vil forbrænde masser af kalorier og komme i god form på en skånsom måde.

Kl. 17.00 Kondi & Styrke – Hanne Effektiv styrketræning og puls for alle. Opstramning og forbrænding og en god alt-i-en time.

Kl. 18.30 Tabata- Malene- Camilla

Kl. 19.30 Crossdance – Tina  Sjov fitness time opbygget med Dance – Cardio – Toning – Balance. Godt musik og sved på panden og forbrænding af mange kalorier.

Kl. 19.30 Cycling – Ulla – Anders For alle der vil forbrænde masser af kalorier og komme i god form på en skånsom måde.

Tirsdag

Kl. 8.30 Seniorhold – Ulla

Kl. 11.30 Pilates Øvet – Ulla

Kl. 17.00 Tabata/Cirkeltræning – Ulla

Forskelligt fra uge til uge. Pulstræning kombineret med styrketræning med forskellige redskaber og øvelser – opstramning af hele kroppen. God time med variationer.

Kl. 19.00 Crossdance – Ulla

Kl. 20.00 Spin & Styrke- Ulla

25 min. cycling med kondition og sved på panden. 25 min. styrke primær af overkrop/mave/lænd i fitnessalen. Det kan være med fx. cirkeltræning, tabata, gymball, andre intervaller og med forskellige træningsredskaber.

Onsdag

Kl. 8.00 Cycling – Keld/Ulla For alle der vil forbrænde masser af kalorier og komme i god form på en skånsom måde.

Kl. 17.00 Pilates – Ulla

Kl. 18.00 Meditation-Tibetansk Yoga – Tom  – start d. 15-1

Kl. 19.30 – Zumba & Tone – Ulla

Torsdag

Kl. 9.00 Seniorhold – Keld

Kl. 17.00 Pilates Øvet – Ulla

kl. 18.30 Cycling – Anders

Kl. 18.30 Go`Røv og Sixpack – Mogens

Træning af især lår/baller/mave men også hele kroppen med effektive øvelser og intervaller. Det kan være cirkeltræning, Tabata, intervaller og  øvelser det styrker og strammer kroppen godt op med kanon efterforbrænding af mange kalorier.

Fredag

Kl. 8.00 Bodyfit – Dorte-Ulla   Step som alle kan lære. Lår/baller og kondition. Styrketræning med forskellige redskaber og øvelser – opstramning af hele kroppen.

Sidste fredag i hver måned : Cirkeltræning 

 

 

Hold starter ved min. 8 tilmeldinger. Ændringer kan forekomme…