Hold Sæson 3/9 – 30/11- 2018

12 ugers sæson – % uge 42

Mandag

Kl. 8.00 Tabata – Dorte/Ulla

Styrketræning og kondition i arbejdsintervaller på 20 sek. og pause i 10 sek. Der benyttes egen vægt, håndvægte, bolde, elastikker, stænger m.m. – alle kan være med uanset begynder eller øvet. En time med fart på og sved på panden.

Kl. 18.30 Tabata- Camilla

Kl. 19.30 Crossdance – Maibritt

Sjov fitness time opbygget med Dance – Cardio – Toning – Balance. Godt musik og sved på panden og forbrænding af mange kalorier.

Kl. 20.00 Cycling – Ulla For alle der vil forbrænde masser af kalorier og komme i god form på en skånsom måde.

Tirsdag

Kl. 8.30 Seniorhold – Ulla

Kl. 11.30 Pilates Øvet – Ulla

Kl. 17.00 Tabata/Cirkeltræning – Ulla – Dorte

Forskelligt fra uge til uge. Pulstræning kombineret med styrketræning med forskellige redskaber og øvelser – opstramning af hele kroppen. God time med variationer.

Kl. 18.00 Bootcamp Surprise  – Tinna

Træning af hele kroppen med effektive øvelser og intervaller. Det kan være TRX, cirkeltræning, Tabata, fitbox, øvelser det styrker og strammer kroppen godt op med kanon efterforbrænding af mange kalorier.

Kl. 19.00 Crossdance – Ulla

Kl. 20.00 Spin & Styrke- Ulla

25 min. cycling med kondition og sved på panden. 25 min. styrke primær af overkrop/mave/lænd i fitnessalen. Det kan være med fx. cirkeltræning, tabata, gymball, andre intervaller og med forskellige træningsredskaber.

Onsdag

Kl. 8.15 Cycling – Keld/Ulla For alle der vil forbrænde masser af kalorier og komme i god form på en skånsom måde.

Kl. 17.00 Pilates – Ulla

Kl. 20.05 – Zumba & Tone – Ulla

Torsdag

Kl. 9.00 Seniorhold – Keld

Kl. 17.00 Pilates Øvet – Ulla

kl. 18.30 Cycling – Anders-Keld

Kl. 18.30 Go`Røv og Sixpack – Mogens/Lars

Træning af især lår/baller/mave men også hele kroppen med effektive øvelser og intervaller. Det kan være cirkeltræning, Tabata, intervaller og  øvelser det styrker og strammer kroppen godt op med kanon efterforbrænding af mange kalorier.

Kl. 20.00 Pilates – Ulla

Fredag

Kl. 8.00 Bodyfit – Dorte-Ulla   Step som alle kan lære. Lår/baller og kondition. Styrketræning med forskellige redskaber og øvelser – opstramning af hele kroppen.

Sidste fredag i hver måned : Cirkeltræning 

 

 

Hold starter ved min. 8 tilmeldinger. Ændringer kan forekomme…