Hold Sæson 8/2 – 30/4- 2021 

Der kan dog komme ændringer på enkelte hold og tider. Sæsonen er 10 uger ( 5 uger ude pga. Corona)

10 ugers sæson – % uge 7 og 1 dag omkring påsken.

Husk at læse “Retningslinjer holdtræning 2021”  – menupunkt i toppen. 

HUSK !!     Der må stadig kun være 10 inkl. instruktør på holdene frem til d. 28-2-2021

Mandag

Kl. 7.30 Tabata – Dorte

Kl. 8.35 Tabata – Ulla

Styrketræning og kondition i arbejdsintervaller på 20 sek. og pause i 10 sek. Der benyttes egen vægt, håndvægte, bolde, elastikker, stænger m.m. – alle kan være med uanset begynder eller øvet. En time med fart på og sved på panden.

Kl. 17.00 Cycling – Ulla For alle der vil forbrænde masser af kalorier og komme i god form på en skånsom måde.

Kl. 17.00  Tabata – Hanne

Kl. 18.30 Tabata – Malene

Kl. 19.30 Cycling – Ulla – Anders For alle der vil forbrænde masser af kalorier og komme i god form på en skånsom måde.

Tirsdag

Kl. 8.30 Seniorhold – Ulla

Kl. 11.30 Pilates Øvet – Ulla

Kl. 17.00 Tabata/Cirkeltræning – Ulla

Kl. 18.00 Bootcamp Surprise – Tinna m.fl.

Forskelligt fra uge til uge. Pulstræning kombineret med styrketræning med forskellige redskaber og øvelser – opstramning af hele kroppen. God time med variationer.

Kl. 19.00 Crossdance – Ulla

Kl. 20.00 Spin & Styrke- Ulla

25 min. cycling med kondition og sved på panden. 25 min. styrke primær af overkrop/mave/lænd i fitnessalen. Det kan være med fx. cirkeltræning, tabata, gymball, andre intervaller og med forskellige træningsredskaber.

Onsdag

Kl. 7.30 Cycling – Keld/Ulla

Kl. 8.35   Cycling – Keld/Ulla

For alle der vil forbrænde masser af kalorier og komme i god form på en skånsom måde.

Kl. 17.00 Pilates – Ulla

Kl. 19.30 – Zumba & Tone – Ulla

Torsdag

Kl. 9.00 Seniorhold – Keld

Kl. 17.00 Pilates Øvet – Ulla

kl. 18.30 Cycling – Anders

Kl. 18.15 Go`Røv og Sixpack – Mogens

Træning af især lår/baller/mave men også hele kroppen med effektive øvelser og intervaller. Det kan være cirkeltræning, Tabata, intervaller og  øvelser det styrker og strammer kroppen godt op med kanon efterforbrænding af mange kalorier.

Kl. 19.45 – Crossdance – Tina

Fredag

Kl. 7.30 Bodyfit – Dorte 

Kl. 8.35  Bodyfit – Ulla  

Step som alle kan lære. Lår/baller og kondition. Styrketræning med forskellige redskaber og øvelser – opstramning af hele kroppen.

Lørdag : Der kan blive sat hold op lørdag kl. 8.00 eller 9.00 efter behov. 

 

 

Hold starter ved min. 6-8 tilmeldinger. Ændringer kan forekomme…